Pro každého z nás postupně pojem globalizace ztratil svoji tajemnost a již téměř každý z nás si plně uvědomuje, jaký má tento jev dopad a důsledky na Českou Republiku, na jednotlivé kraje, či na jakékoliv město, obec, nebo mikroregion v našem okolí.
Mnozí z nás při čtení palcových titulků o hospodářské krizi ve Spojených státech s napětím očekávájí, o kolik méně turistů k nám zavítá, kolik investorů si rozmyslí svůj záměr investovat v kraji, v České Republice, ve střední Evropě.
Do čela diskusí o oblasti regionálního rozvoje se stále častěji dostává problematika řešení lokálních problémů v globálních souvztažnostech. Česká republika je součástí “Střední Evropy”, území, které nepochybně disponuje významným potenciálem pro to stát se nejen geografickým “Centrem Evropy”.
Pevně věříme, že nejen Jihočeský kraj, ale celá Česká Republika, disponuje přednostmi a potenciálem, díky kterým bychom mohli v Evropě hrát roli nejen pasivního spoluhráče, ale partnera, který bude platným a aktivním členem Evropského společenství. Chceme-li toho dosáhnout, je třeba nahlížet na místní ekonomický rozvoj jako na obor, který nabírá nový rozměr, a to vyžaduje nové přístupy, nové metody práce s projekty a informacemi.
Již po několik let spolu se svými partnery a spolupracujícími institucemi tyto nové, inovativní postupy hledáme a zdokonalujeme. Věříme, že jen aktivní přístup k získaným vědomostem a znalostem umožňuje dosáhnout vytyčeného cíle a dlouhodobého efektu.
Při realizaci jednotlivých zakázek se držíme několika hlavních principů, které dle našeho názoru ovlivňují pravděpodobnost možného dosažení úspěchu:
– CD&C je firma plně nezávislá na jakýchkoliv jiných společnostech či jiných subjektech a hájí výlučně zájmy svých klientů v rámci mezinárodně uznávaných kodexů konzultantské etiky.
– Dobrá spolupráce se zákazníkem je základním kamenem úspěchu jakéhokoliv projektu. CD&C proto v rámci spolupráce s klientem důsledně analyzuje problémy a přání svých zákazníků. Na základě vyhodnocení předložené vize, či záměru sami doporučujeme klientovi optimální úroveň, detail či způsob zpracování a řešení problému tak, aby výsledné řešení odpovídalo nejnovějším používaným metodám v dané oblasti za současného splnění podmínky finanční a nákladové přijatelnosti pro klienta.
– Nabízíme a oceňujeme upřímnost a otevřenost v jednání s klientem. Pokud je dle našeho názoru vize či záměr klienta nereálný či velmi obtížně realizovatelný, oznámíme mu to. V případě, že se domníváme, že klientem navrhované řešení není optimální, navrhneme vlastní návrh postupu včetně adekvátního zdůvodnění. Stejně tak oceňujeme vstřícnost a otevřenost klienta při komunikaci s námi. Jen díky oboustranné důvěře lze nalézt optimální řešení pro jakýkoliv možný problém, důsledně přitom dbáme na diskrétnost sdělených informací.
– Kvalita práce je nejlepší vizitkou firmy, proto CD&C při řešení projektů jednotlivých klientů klade důraz na reálnost, aplikovatelnost a použitelnost zpracovaných studií a analýz v co nejširším možném měřítku, nejen pro potřeby případného získání dotace z některého z podpůrných programů, ale i pro potřeby jednání s dalšími možnými finančními partnery, ať již se jedná o bankovní subjekty či privátní investory.
– Úspěch klienta je pro nás stěžejním měřítkem úspěchu. Nikdy proto nepracujeme na projektech, o kterých jsme přesvědčeni, že mají minimální šanci na úspěch. Za úspěšný projekt považujeme záměr, který je ve stanoveném časovém horizontu úspěšně realizován, a který po svém dokončení plní svůj účel a přináší efekty, které byly při jeho plánování očekávány. Dbáme proto na velmi důkladné a realistické vyhodnocení záměru tak, abychom pomohli klientům realizovat jen úspěšné projekty.